Reklamacje i zwroty

Zgłoś wygodnie reklamację lub zwrot przez formularz kontaktowy

ZWROTY

Zwrotom nie podlegają produkty z refundacją NFZ.

W przypadku produktów zakupionych bez udziału refundacji NFZ, niezależnie od metody dostawy, możesz dokonać zwrotu zamówionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty odebrania zakupionej rzeczy.

Zwracany towar powinien być opakowany w oryginalne opakowanie, zawierać kompletne wyposażenie i akcesoria oraz nie powinien nosić śladów użytkowania. Kupujący ponosi koszty odesłania przedmiotu oraz ponosi za niego odpowiedzialność do momentu odebrania przez Sprzedawcę – prosimy o prawidłowe zabezpieczenie na czas transportu. W przypadku niespełnienia powyższych wytycznych Sprzedawcy przysługuje prawo żądania rekompensaty z tytułu zmniejszenia wartości rzeczy.

Chcąc zwrócić zakupiony towar, należy poinformować nas o tym w ciągu 14 dni od odebrania przesyłki. Można też dokonać zwrotu bez kontaktu z nami, wtedy jednak odsyłana rzecz musi zostać przez nas odebrana przed upływem terminu na dokonanie zwrotu. W przypadku braku dotrzymania powyższych terminów, towar zostanie wysłany z powrotem do Kupującego na jego koszt.

Aby skutecznie dokonać zwrotu towaru, możesz:

  • wypełnić formularz w zakładce Zwroty i reklamacje i wysłać go po uprzedniej zgodzie na przetwarzanie danych osobowych
  • lub wysłać e-mail na adres reklamacje@doortez.pl zawierający informacje wystarczające dla identyfikacji zwracanego towaru
  • lub wysłać formularz w formie papierowej wraz z odsyłanym towarem kurierem na adres: ORTEGO Sp. z o.o., ul. Hozjusza 11, 11-041 Olsztyn.

Podczas zgłaszania zwrotu produktu należy należy bezwzględnie podać numer zamówienia, podlegającego odstąpieniu od umowy.

Formularz odstąpienia od umowy dostępny jest pod tym linkiem: …………….

REKLAMACJE

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru, Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym lub gwarancji producenta.

Okres gwarancji dla każdego Produktu może być inny, obowiązuje okres podany w załączonej do Produktu karcie gwarancyjnej.

W przypadku Produktów refundowanych przez NFZ, okres gwarancji stanowi co najmniej połowę okresu użytkowania określonego w rozporządzeniu w sprawie wykazu wyrobów medycznych wydawanych na zlecenie.

Zgłoszenie reklamacji można złożyć za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając wiadomość e-mail o tytule „Reklamacja [nr zamówienia]” na adres: reklamacje@doortez.pl lub wysyłając pocztą na adres: ORTEGO Sp. z o.o., ul. Hozjusza 11, 11-041 Olsztyn.

W zgłoszeniu niezgodności produktu z umową należy podać swoje dane (imię, nazwisko, adres do korespondencji), numer dowodu zakupu (faktury VAT) lub numer zamówienia ze wskazaniem reklamowanego produktu oraz opisać przyczynę złożenia reklamacji. Można również dołączyć dokumentację fotograficzną.

Rozpatrzenie reklamacji nastąpi w terminie nieprzekraczającym 14 dni dni od otrzymania przez nas paczki.